Turundusguru

Starter Kit

Kursus Arenevatele Marketingi Agentidele

KAMA3 seminaril õpid oma ala ekspertidelt ja lahendad päris ülesandeid Eesti suurimatele brändidele. Viimasel seminaril tuleb 24h jooksul teha terviklik turunduslahendus ühele tuntud ettevõttele.

 

on sinus piisavalt julgust?

KIIRSTART

TURUNDUSMAAILMA.

4 seminari &

24h hackathon

23. märts 2019

Bränding & turundusstrateegia

Esimesel seminaril jagavad Eesti suurimad turundusgurud enda nippe turunudusest ja brändingust. Turunudus ja bränding käivad käsikäes. Kui ole tootel või teenusel visuaalset identiteeti siis ei ole mida turundada. Kui ei ole turundusstrateegiat, siis ei ole kasu ilusast brändingust.

30. märts 2019

Graafiline disain & tootedisain

Graafilise disaini töötoas jagavad disainigurud nippe, kuidas ümbritseva maailma sõnumeid nähtavaks teha ning visualiseerida. Töötoas arutame, kuidas luua brändile iseloomulikku identiteeti. Seminari teises võtame toote osadeks lahti ja loome tootele sihtrühmast lähtuvalt pakendi välimuse lahenduse. Saame täpsemalt teada, milline on trüki spetsiifika, mida on võimalik ja mida on mõistlik teha.

6. aprill 2019

Sotsiaalmeedia & fotograafia

Esimeses osas jagavad sotsiaalmeedia eksperdid oma salajasi nippe, kuidas turundada sotsiaalmeedias ning tuua kliendini eristuv ja huvitav sisu, mis köidab tähelepanu ja viib soovitud tulemuseni. Teises osas tuleb juttu fotograafiast ja fototöötlusest ning fotograaf jagavab nõu, kuidas teha tähelepanupüüdvaid reklaamfotosid. Samuti saame tuttavaks Photoshopi ja Lightroomiga. 

13. aprill 2019

Avalik meedia & videograafia

Avaliku meedia seminaris räägime, kuidas töötab meedia, mis on uudis ja kuidas luua uudist ning sellele laiapõhist kajastust saada – nii raadios, teles kui ka ajalehtedes ja digiväljaannetes. Videograafia töötoas räägime reklaamvideo põhitõdedest ning nippidest, kuidas videos lugu jutustada. Võtame kätte kaamerad ja asume videot tegema.

19. – 20. aprill 2019

24h HACKATHON

Vaid ühe ööpäeva jooksul tehakse tiimidega ettevõttele turundusstrateegia, bränding, reklaamfotod ja videod ning veebileht. Ööseminar on võimalus kõikide oma oskuste proovile panemiseks ning teha vaid 24h terviklik turunduslahaendus Eesti suurele ettevõttele.

 

*jätame õiguse teha programmis ja ajakavas muudatusi.

Koolitavad

oma ala eksperdid

Joao Rei

Kui maailmas on midagi uut, siis on just Joao esimene, kes sellest on kuulnud ning juba esimesena katsetanud. Ta on pärit Portugalist. Igapäevaselt töötab ta rahvusvahelises turundus- ja kommunikatsioonibüroos HAVAS Meedia innovatsioonijuhina. Lisaks viib ka läbi Garage48 hackathone ning aitab kaasa erinevate startup projektide edulugudes. Joao oskab õpetada, kuidas genereerida ideesid ning leida neist parima. Ta on kindlasti üks kõige lahedamaid turundusinimesi, kellega on sul võimalus oma kohtuda.

Rasmus Kagge

Rasmus on avaliku meedia ala tõeline Eesti tipp tegija omades kogemust nii meediamaja, kliendi kui ka agentuuri poole pealt. Ta alustas ajakirjanikuna Eesti Päevalehes. Ta on töötanud erinevates ajakirjandusväljaannetes, sealhulgas Eesti Rahvusringhäälingus Vikerraadio hommikuprogrammi ja ETV saate Pealtnägija saatejuhina. Seejärel oli Rasmus valitsuse kommunikatsioonibüroos meedianõunik. Hetkel töötab ta oma asutatud kommunikatsioonibüroos Agenda ja vastutab meediasuhete, korporatiivkommunikatsiooni ning koolituste valdkonna eest.

Jüri Pihel

Eestis pole teist inimest, kes teaks televisooni kohta nii palju nagu teab meie telegeenius Jüri Pihel. Ta alustas Eesti Televisiooni režissööri ja produtsendina tuues 90 alguses Eestisse Eurovisiooni formaadi. Ta töötas pikalt TV3 programmidirektorina olles näiteks “Kodu keset linna” ja “Naabrist parem” saadete looja. Täna omab Jüri viit telekanalit Eestis, sealhulgas Kidzone, Filmzone, Eesti kanal jt. Kanalid tegutsevad ka Lätis, Leedus ja ka näiteks Pakistanis. Ta teab televisiooni ärist kõike ning teab täpselt, kuidas läbi televisiooni oma sõnumiga sihtrühmani jõuda.

Alina Birjuk

Alina Birjuk on üks ägedamaid noori fotograafe Eestis ja loovagentuuri VURR kunstiline juht. Ta on visuaalne kunstnik, kes armastab luua visuaalset sisu ja ühendada loomingulisi inimesi. Alina jutustab iga pildiga loo ning toob välja inimese, ürituse või toidu kõige olulisemad ja erilisemad aspektid. Samuti arvab ta, et sotsiaalmeedia on maagiline tööriist, mille abil saab kaubamärke ja inimesi lähemale tuua. Alina haldab mitmeid Instagrami kontosid ja loob sisu, mis läheb jälgijatele ka tegelikult korda. Eesmärk ei ole ilusate piltide tegemises vaid loo jutustamises.

Uku Nurk

Uku Nurk on töötanud üle 20 aasta reklaamiagentuurides, olles nii disainer kui ka loovjuht. La Ecwadoris töötades aitas ta kaasa nii “Welcome to Estonia” kui ka Leiburi, Nõo ja teiste Eesti suurte brändide loomisele. Tal on kogemus nii loovkirjutamises, brändide ülesehitamises kui ka videote tegemisel ja erinevate lahenduste disianimisel. Tema jaoks on reklaamitöö aluseks bränd, see on nagu aamen kirikus. Õigem oleks ütelda, see ongi nagu usk. Kui usud millegisse, siis saab sellest sinu jõud ja tugevus. Bränd on tegelikult meeletult võimas töövahend, kui seda ainult õigesti kasutada.

Jaan Vainult

Jaan Vainult on investeerimisettevõttele Infortar kuuluvate trükikodade Printon ja Vaba Maa juhatuse liige. Varasemalt 14 aastat Eesti Postis postkontorite ja kandevõrgu divisjoni juhina töötanud Jaan Vainult on tegev trükitööstuses alates 2014. aastast. Jaan juhtis Printoni ja Vaba Maa ühinemisprotsessi 2016. aastal ja kolimist uutele tootmispindadele ning vastutab mõlema ettevõtte kasvustrateegia eest. Trükikoda Vaba Maa on spetsialiseerunud turvatrükiste ja Printon raamatute ning reklaamtrükiste tootmisele. Printon ekspordib 60% oma kogutoodangust Skandinaaviasse ja Madalmaadesse. Suund on jätkuvalt laieneda eksporditurgudel, eeskätt raamatutrüki teenuseid pakkudes.

Marit Kroon

Olles kirglik turunduse strateeg ja innovatsiooni eestvedaja, haarab Marit kinni igast võimalusest tõestamaks, et turundus ei ole “värviliste paberite osakond”, vaid iga ettevõtmise üks tähtsamaid alustalasid. Nüüdseks juba 15 aastat Coca-Cola rahvusvahelises turunduse meeskonnas toimetanuna on Mariti karjäär hõlmanud nii Balti riikide ja Poola turunduse juhtimist kui ka kogu Kesk- ja Ida-Euroopa strateeglilist brändi ning innovatsiooni juhtimist. Marit on sertifitseeritud innovatsiooni protsessi moderaator ja viib aeg-ajalt läbi innovatsiooni ja probleemi lahendamise workshope. Hetkel juhib Marit mahlade turundust Kesk- ja Ida-Euroopa regioonis ning astub vahete-vahel ka prožektori valgusesse, et kaasaegsest turunduse ja innovatsiooni juhtimisest jutustada.

Jaan Naaber

Jaan Naaber on Hea ninaga unistuste disainija. Ta on Neway asutaja ja tegevjuht. Tartus paikneva agentuuriga on nad teinud silmad ette nii mõnegile Tallinna pikaaegsele agentuurile oma pühendumise ning selgete ja eristuvate lahendustega. Kuldmunasid on viimastel aastatel omajagu Tartusse viidud. Eestis onpalju huvitavaid tooteid ja teenuseid, aga neile ei osata või ei taibata lugu juurde rääkida või disainida teenust inimkeskseks. Seda lahendabki Jaan Neway agentuuris. Ta ei tee tööd arvete pärast, vaid teeb südamega ja seda, mida teha meeldib. Agentuuris peab oskama astuda nii-öelda kliendi kingadesse ja vaatama tema silmadega. Klient tahab, et me esimesest kohtumisest mõistaksime teineteist.

Teele Treiel

Teele on saarlanna, kelle hobideks on söömine, magamine, kõrgushüpe ja turundus. Täpsemalt tegeleb Teele turundusega välimeediaettevõttes JCDecaux, mis on juhtiv välimeediafirma maailmas ja turuliider Eestis. JCDecaux tegutseb rohkem kui 80 riigis ning jõuab oma reklaampindade ja 13 000 töötaja abil igapäevaselt ligi 410 miljoni inimeseni. Teele vastutab JCDecaux’s välimeedia erilahenduste teostamise eest ning leiutab iga päev uusi viise, kuidas out of the box reklaamilahendusi tänavatele tuua.

Kristjan Klaats

Kristjan Klaats on üles kasvanud Lasnamäel ja suviti Lõuna-Eestis. Kuidagi sai tähtsaks minu jaoks film ja lugude jutustamine ning tüürinud minu tegemisi ja karjääri kuni tänaseni. Kujundajana olen töötanud erinevates ettevõtetes alates 2009. aastast . Swedbanki kommunikatsiooni osakonnas saab mul kohe täis kolmas aasta. Kristjani ülesandeks on visualiseerida panga kommunikatsiooni, ta on tuntud ägedate Swedbanki videklipide tegemise poolest.

Kristina Pärtelpoeg

Kristina Pärtelpoeg on influencer, kes vaid 2 aastaga on ehitanud üles suure jälgijaskonna Instagramis. Tema Instagrami kontot jälgib 15 000 inimest, lisaks on ta valitud 2018 aasta parimaks Snapchatteriks. Ta on teinud koostööd alates Nestle shokolaadist kuni Reservedi, Polhem Estonia ja ka näiteks Estoveri ja KAMA peasponsori Coca-Colani. Seminaril räägib ta lähemalt, milline on üldse influenceri elu ja kuidas koostööd alustada ja teha eri bärndidega, ning kas üldse influenceri elu ennast ära tasub. Ta on kõigest 25 aastane ja olnud ka Aropi ja Põhja-Tallinna manager.

Ermo Säks

Ermo Säks on aastaid produtseerinud telesaateid “Eesti Laul” ja “Eesti Meelelahutusauhinnad”, lisaks olnud paljude ERRi telesaadete ja -sarjadele (“Edekabel”, “Quando, Quando”, “Tule õue!”, “Rakett 69” jt.) režissöör ja/või produtsent. Oma kõige pöörasemaks tööks teleprodutsendina peab ta 24-tunnist globaalset otsesaadet “World Cleanup Day Broadcast”. Lisaks telesaadetele on ta tootnud ka hulga telereklaame (Coca-cola, Tallink, Farmi, Tere, Liviko, Eesti Haigekassa jne.) ja muusikavideosid (Pet Shop Boys, Tanel Padar & The Sun, Karl-Erik Taukar jt.). Lisaks on ta ka olnud ERRi sotsiaalmeediajuht, juhtinud mitme ETV suurprojekti kommunikatsiooni ja turundust ning töötanud Study Estonias Eesti kõrghariduse turundajana välisriikides. Ta on omandanud nii BA kui MA produktsiooni- ja režii erialal BFM-is, hetkel omandab ta samas koolis doktorikraadi.

Värsked uudised

KAMA blogist

Kolmas KAMA seminar toimus Telia peamajas Mustamäe teel. Päev algas nagu tavaliselt –  Elo juures registreerimisega. Kuid pärast seda juhtus midagi. Ma jäin turvauste vahele. Auch! Oleks pidanud end kiiremini liigutama, mitte ümbrust uudistama. Pärast turvauksi olin justkui teises maailmas, kus mind esimesena jookide juures......

KAMA teine seminar sai alguse Printoni trükikojast Peterburi teel. TV3 maja ees tulid meile vastu kolm noort, kes olid segaduses õige ukse leidmisega, kuid õige pea leidsime Printoni ukse, mille Rudolf meile avas ja teisele korrusele jõudes võttis Printoni turundus- ja kommunikatsioonijuht Moonika Oras meid......

Graafilise disaini töötoas jagasid disainigurud nippe, kuidas ümbritseva maailma sõnumeid nähtavaks teha ning visualiseerida. Töötoas arutati, kuidas luua brändile iseloomulikku identiteeti. Seminari teises võtsime toote osadeks lahti ja loome tootele sihtrühmast lähtuvalt pakendi välimuse lahenduse. Saime täpsemalt teada, milline on trüki spetsiifika, mida on võimalik......

awesome

sponsorid

Peasponsor
Suursponsorid
Ruumi partnerid
Toetajad

Tule meile sponsoriks.

Kui soovid oma ettevõttega kaasa lüüa KAMA kursuse elluviimisesse, siis kirjuta meile elo@kama3.ee või helista +372 56640724