Swedbank & Kirjastus SEIK & Estonian Business School esitavad: KAMA №2 seminar – Graafiline disain & Tootedisain

Graafilise disaini töötoas jagasid disainigurud nippe, kuidas ümbritseva maailma sõnumeid nähtavaks teha ning visualiseerida. Töötoas arutati, kuidas luua brändile iseloomulikku identiteeti. Seminari teises võtsime toote osadeks lahti ja loome tootele sihtrühmast lähtuvalt pakendi välimuse lahenduse. Saime täpsemalt teada, milline on trüki spetsiifika, mida on võimalik ja mida on mõistlik teha.

Esimeses osas tutvusime Printon Trükikoja põneva trükinduse maailmaga. Printoni juhatuse liige Jaan Vainult kutsus üles olema paindlik ning rääkima ideedest trükikojaga, et leida parim võimalik lahendus.

KAMA meeskonnad esitasid esimese nädala turundusväljakutset, milleks oli Forum Cinemasse noorte meelitamine. Kuidas nad sellega hakkama said? Aega oli vaid 5 minutit ja kõik head ideed tuli selle ajaga ära esitada Forum Cinemas turundusekspertidele.

Järgmise turundusväljakutse andis Swedbank. Meeskondadel on nädal aega disainida oma unistuste pangateenusele reklaamplakatid. Ootame põnevusega loodud lahendusi.

Lõuna oli sponsoreeritud Dodo Pizza poolt. Imemaitsvad pitsad said kiirelt otsa. Põnevust lisas parima pitsa konkurss – meie Facebooki lehel on võimalik valida välja kõige parem Dodo Pizza ja võita 2 kinkekaarti suurtele pitsadele.

Järgmises osas rääkis Kirjastus SEIK asutaja ja KAMA ellukutsuja Rudolf-Gustav Hanni, kuidas disainida Illustratorit kasutades erienvaid brändielemente alustades logo disainist kuni bännerreklaamide ja toote pakenditeni välja.

Teele Treiel JCDecauxist rääkis päeva lõpetuseks, kuidas disainida välimeedia jaoks reklaame. Täi välja peamised ämbrid, millesse astutakse ja mida vältida. Tekst suureks, kuni 5 sõna, logo suurelt, üks visuaal ja toode suurelt nähtaval. Reklaami näeb inimene keskmiselt 2 sekuntit.

Suur suur tänu kõikidele meie sponsoritele, tänu kelleta ei toimuks nii ägedat KAMA programmi.